سوالات متداول

- مربوط به شرایط ثبت نام

*کليه موارد ضروري (ستاره دار ) موجود در فرم ثبت نام را باید تکميل کنید. *نام کاربري انتخابي شما قبلاً توسط فرد ديگري انتخاب نشده باشد  *رمزعبور شما حداقل از 6 كاراكتر (حرف يا عدد و يا ترکيبي از آنها) تشکيل شده باشد 
اگر رمز عبور خود را فراموش کرده ايد، در صفحه ورود به سايت روي لينك "فراموشی رمز" کليک کرده و به صفحه "بازیابی رمز عبور" واردشويد. با واردکردن شناسه کاربري یا آدرس ایمیل خود در سایت، رمزعبور جديدي به نشاني ايميل شما ارسال خواهدشد. چنانچه نشاني ايميل شما تغييرکرده است، به بخش تماس با ما مراجعه كنيد.
چاره اي نداريد، بايد دوباره ثبت نام كنيد. 
با وارد کردن کلمه کاربری و رمز خود وارد سایت شوید و از منوی تنضیمات منوی تغیر رمز عبور را انتخاب نمایید .

- مربوط به اتصال وب سایت به پنل همکاری

برای دریافت آموزش های لازم میتوانید از قسمت "آموزش" سایت استفاده کرده و یا با قسمت پشتیبانی تماس بگیرید.شما با ثبت نام در سایت یک پنل کاربری دریافت میکنید که لینک اختصاصی تمام محصولات وجود دارد.لینک اختصاصی یعنی هر خریدی که از طریق آن لینک انجام شود پورسانت به شما تعلق میگیرد. همچنین در این سایت میتوانید بینهایت فروشگاه داشته باشید که طریقه ساخت آن را آموزش میدهیم.
شما یا وبلاگ و وبسایت دارید یا ندارید: اگر وبلاگ و وبسایت دارید : می توانید با قرار دادن بنرهای محصولات در وبسایت خود کسب درآمد داشته باشید. اگر وبلاگ و وبسایت ندارید : میتوانید از یکی از 3 راه زیر را انتخاب کنید: 1-استفاده از فروشگاه ساز های رایگان/اضافه کردن توضیح و عکس + لینک خرید محصول 2-استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان مثل وردپرس و..../ اضافه کردن توضیح و عکس + لینک خرید محصول 3-استفاده از شبکه های اجتماعی و انتشار لینک های محصولات .

- سؤالات مربوط به ارسال كالا

ما برای تمامی سفارشات تایید تلفنی و پیامکی میگیریم.یک سفارش به علت های مختلف معلق باقی میماند: *خریدار جواب تلفن خود را نداده است و در لیست برای تماس های بعدی قرار میگیرد *اطلاعات پستی مشکل دارد و منتظر اطلاعات تکمیلی هستیم *به درخواست خریدار سفارش در تاریخ خاصی ارسال خواهد شد
بطور معمول مراجعه مامور پست دو یا سه بار میباشد و در صورت عدم حضور دریافت کننده، بسته وی به مدت چند روز در اداره پست همان شهر بعنوان پیش برگشتی یا معطله باقی میماند.وخریدار با مراجعه به اداره پست میتواند آنرا دریافت کند.
بله اما از آنجا که ارسال مرتبه اول برای سیستم هزینه بردار بوده و ارسال مجدد بسته میتواند ریسک باشد، خریدار میبایست هزینه محصول را نقدی واریز کرده(و یا خرید آنلاین انجام دهد) تا بسته برای وی ارسال شود.در صورتی که خریدار واریز یا خرید نقدی انجام دهد، حق بازاریاب محفوظ است. و بطور دستی به پنل وی ارسال میشود.
تمامی تغییر وضعیت ها از طریق گیت وی اداره پست انجام میشود و بسته به شهر خریدار و نوع ارسال متفاوت میباشد.
بله.در سیستم سایت، قسمتی پیشبینی شده است كه با دادن یك كد رهگیری میتوان از وضعیت كالای ارسال شده اطلاع حاصل نمود

-سؤالات مربوط به تسویه حساب

تمام پرداختی ها در روزهای دوشنبه هر هفته خواهد بود. پنل های بالای 100 هزار تومان بطور خودکار در روزهای دوشنبه واریز می شود. پنل های زیر 100 هزار تومان بازاریاب می بایست درخواست واریز دهد.حداقل پرداختی برای هر بازاریاب 5 هزار تومان بوده و پرداخت ها مضربی از 5 هزار تومان خواهد بود.
در قوانین سایت نیز آمده که به درخواست هایی که بازاریاب اطلاعات شخصی و بانکی خود را کامل نکرده باشد، پاسخی داده نمیشود. همچنین برای تسویه حساب و سریعتر و راحت تر ، پیشنهاد میشود شماره حساب و کارت بانک های(ملی و ملت) را معرفی کنید.چرا که غیر ازین دو بانک مبلغ 500 تومان کارمزد جهت واریز کسر میگردد که هزینه آن بعهده بازاریاب است.

-سؤالات متفرقه

اكثر كالاهایی که قابلیت حمل و ارسال توسط شبکه  پستی را داشته باشند قابل عرضه و فروش میباشد، البته با رعایت نکات ذیل: - رعایت ممنوعات پستی - رعایت قوانین تجارت و علایم انحصاری و کپی رایت - رعایت عدم ارایه کالاهای تقلبی، ممنوعه و مخالف قوانین و مقررات جاری و شرع مقدس اسلام.
اگر در فروش محصول خاصی تبحر و یا امکانات دارید میتوانید با قسمت پشتیبانی سایت تماس گرفته و از شرایط تهیه مطلع گردید.  

© تمامی حقوق این وب سایت برای تیم برمودا محفوظ می باشد. 2010-2015